I'm wolf
I'm wolf

motoru altıma çekince planlarım arasında ankara’ya ve istanbul’a gelmek de var.

ya haziran sonu gelse de motor alsam, sonrada full depo bi tiflis turu yapsam ardından da azerbaycan ve rusya’ya gitsem çok iyi olucak.

dram filmleri yapmaktan bıkmadınız mı amına koyiyim, azıcık da aksiyon-fantastik filmi yapın şöyle marvel tarzı veya salt aksiyon yapın mission impossible tarzında aq yeter dram dram dram

fak mi

son zamanlarda bu otobüslerde, dolmuşlarda, metrobüslerde falan erkeklerin ayaklarını açarak yayıla yıla oturduğundan şikayetçi olan kızlar var.

alın bu taşakları da bacak kapalı oturun bi bakayım 1 saatlik yolda.

şu an psikolojim “acaba hangi filmi yeniden izlesem?”.

bu adam efsane ya

i lav sikortıl

i lav sikortıl

beyinamciklamasi replied to your post: güzel yüz ve vücuda sahip hamile kadın…

oğlum niye hamile.. sdğjklgodgk

hamile olmasına gerek yok da işte hamile olunca bi farklı oluyo aq asdfghjklşşi

güzel yüz ve vücuda sahip hamile kadın görünce tahrik oluyorum.

ooo cercei yeni ölmüş çocuğumun başında sevişme keyfi diye twit atmış

amk ya bi çakmağın gazı bitti ama çakma şeyi çalışıyo diğerininde gazı var ama çakma şeyi çalışmıyo, bende ikisini birleştirdim öyle kullanıyorum asdfghjklşjklşşi

bügün allahımızın doğum günü

ya benim niye hiç fotoğrafım yok adam akıllı